2012.06.02

Idag var det hopptävlingsdebut för min del. Var nog på tiden! ;)
Både jag och Angelica var med varsin gång på Buttan. Hoppade en Clear Round på 70 cm.

Jag är nöjd trots att jag fick hoppa om en gång, glömde bort vägen och hoppade fel. Haha. :)
Dom första två hindrena blev rätt, sen hoppade jag fel utan att märka det men kom av mig på banan och kom mot fel hinder. Jag frågade domaren om jag ridit fel och hon bara skrattade lite och sa ja. :) Så vi fick ta ett nytt varv och då gick det bra. Såg väll lite slängigt ut eftersom jag bara åkte och lät Buttan göra jobbet, men det var kul. :)



Magnus var snäll och var med som hejarklack/fotograf så förhoppningsvis kanske det kommer några bilder sen.
Vi passade på att prata lite med kattungarna också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0