Blåmärke

Det har varit ganska tyst från mig här och det är för att jag tagit en hästpaus för att fokusera på mig själv. Beauty Boy är fullt igång och rids av sina medryttare Lena och Alex och även en hel del av Elin. Jag var däremot ute en gång förra veckan och red på gräsbanan. Helt okej ridpass om man bortser från att jag red in mitt ben i en staketstolpe och skrapade upp hela framsidan så att jag fortfarande har skrapsår och ett stort blåmäke på hela smalbenet. haha! Vart var min ytterskänkel då kan man ju fråga sig? 
 
/Angelica

Kommentarer
Postat av: TeamGrys

Hej! kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar och följ oss gärna via bloglovin! :D/

2012-07-16 @ 13:39:19
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0