2012.07.02

Jag tog med mig Gelix ut till Stjärne idag för att få lite sällskap och motivation, jag hade egentligen bara tänkt att ta en skrittis. Men Kerstin plockade fram en gammal cykel så vi kunde hålla igång ganska så bra.
Tog en tur längs Getåravinen som är bra. Lagom lång bit att skritta först. Sedan travar jag på lite längre tyglar och försöker få ett bra tempo, där vi vänder är det en lång backe som i brukar galoppera uppför. Det gick ganska så bra trotts stor gräsmage. Vi tog oss hela vägen upp men med tre avbrott. Sedan trav hemmåt igen och då brukar jag försöka jobba på formen lite mer. Det gick inte lika bra idag men han hade nog lite träningsverk.
 
Sedan lite betfor och ut i hagen igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0