2012.06.30

Idag var jag i Ullared med mamma och pappa.
Det jag hade tänkt att jag skulle kolla efter var ett regntäcke att ha i reserv, schabrak samt tröjor att ha i stallet.
Jag höll mig välldigt bra till den listan för jag hittade det jag hade tänkt och det enda jag köpte utöer detta var 2 par tjocka ullsockar att ha i stallet. :)
 
Regntäcket var var välldigt mjukt, inte alls stelt som det andra han har är.
Schabraket är jag lite tveksam till, det är en fin färg, blandning mellan lila och rosa men frågan är om Stjärne passar i det? Annars får jag ge bort det, kostar ju inte allt för mycket. ;)
 
 
Jag har äntligen fått mitt vita schabrak som jag beställde från Mias också. Det blev jag jättenöjd med iaf, det är vitt med svart kantband och en silvrig passpoal. :)
Nu får vi ge oss ut och tävla lite smått så vi får användning för det.
 
 
 
Schabraket är inte så rosa som det ser ut på bilden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0